Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 01:12   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Voksne på skolen som tar hardt i barna.

Jeg synes dere har gjort det riktige.
Klart en lærer kan bli sint, men skal ikke få ut sinnet ved å være fysisk mot ungene. Ungene får ikke respekt for en slik lærer, men de blir redd henne.
Mulig dere skulle gått via inspektør på det trinnet (vi har i allefall en lærer som er inspektør for hvert trinn 1-3, 4-5 og 6-7)

Eldste mann her i huset hadde musikklæreren fra h**** i 5. klasse (hn går nå i 7. klasse).
Jeg hadde en samtale med rektor, for hun ringte hit etter at min sønn stakk fra timen. Da hadde hun blitt fly forbanna for at min sønn ikke klarte å fortelle i hvilken takt hun klappet....... (sønnen min er musikalsk død som sine foreldre, tror ikke jeg heller hadde klart den faktisk) Det hadde vært flere slike episoder, så ungene var redd henne.
Hver søndag satt godt over halve klassen og niøvde på blokkfløyte, for hun ble rasende om de ikke kunne spille stykket dagen etter.
Da måtte de sitte inne i friminuttet etterpå og spille til de klarte det, og mistet da den lille lufteturen som er så viktig med tanke på læringen for de neste timene. Men de trengte ikke gøre lekser i helgen, de kunne jo gjøre de samme dagen som de fikk de......... (lett når de hadde musikk kun hver mandag)
Alle fikk et brev hvor hun unnskyldte seg for at hun hadde blitt sint, men det som stod i brevet var i realiteten at alt var ungene sin feil.
Nå skjedde det ikke så mye når vi klagde det året, men året etter fikk de i allefall ikke henne