Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-07, 23:08   #4
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Broene i Madison County

Denne er favorittfilmen min, og jeg har sett den utallige ganger! Gråter like mye hver gang de sitter i bilen og hun er på nippet til å forlate mannen sin.

Nei, synes ikke hun gjør det riktige valget. Synes ikke det er nok at man blir værende pga barn og "gamle rutiner". Det er det jeg synes om filmen, men i "virkeligheten" er det jo ikke like enkelt..

For å ta et annet eksempel: Nå var det ikke barn med i bildet, men da jeg gikk fra min tidligere samboer gjennom 8 år, var det mye pga av tryggheten og økonomi jeg ble værende i over et år etter at jeg bestemte meg. Han hadde masse penger, og tjente opp mot 1 million i året. Jeg var ikke lykkelig, men tryggheten gjorde at jeg ikke turde bryte opp. Etter bruddet traff jeg da min nåværende mann, som bare tjente 1/3 av det eksen gjorde. Den store kjærligheten møter man bare en gang.. tror jeg da.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat