Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-07, 10:30   #90
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til mine med-sjusker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror kanskje du har en litt annen terskel for hva det vil si å faktisk ha det rotete enn enkelte andre av oss. Kanskje. (Jeg ville ikke selv latt være å lukke opp på grunn av rot, men jeg kan love deg at dersom leiligheten kan beskrives ved "en del blader og aviser utover bordene", så er det juleryddig og vel så det hjemme hos oss. )

Må signere Skilpadda der. Det er liksom ikke bare snakk om litt blader osv utover bordene. Det er vel mer snakk om et systematisk rotete hus.

Men bare for å kommentere det, Guinniss. Jeg lar selvsagt ikke være å åpne døren, men jeg gremmes når jeg må be folk om å bare beholde skoene på, "for det er så mye hundehår" på gulvet. Jeg ser også at hybelkaniner nevnes flere ganger i tråden her. Vi har avansert videre, og har utviklet hybeloksen...