Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-07, 10:11   #4
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Nabo som stjeler fra oss

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herregud ... Vi hadde også narkoname i et kommunalt hus oppfor oss der vi bodde før, og politiet var i oppkjørselen vår hver eneste helg. Veldig koselig. Glad vi ikke bor der lenger! Jeg skal ALDRI mer bo i nærheten av en kommunal bolig! Nå har vi en kommunal leilighet oppfor oss her i blokka, og det er et helvete der hele tiden (har bodd to familier der siden vi kjøpte leiligheten vår). Aldri mer!

Kan virkelig verken kommunen eller politiet gjøre noe? Det går da fader ikke an å ha det slik? Jeg nekter å tro at dere bare må "leve med dette"?

Hva om du ligger på lur foran postkassen eller lignende med et kamera? Om du har beviser mot dem så MÅ vel noen gjøre noe? Dette går virkelig ikke ...

Huset ble flyttet på rot fra en annen plass i kommunen for tre år siden, da skulle det bli asyl"mottak". Skulle bo 15 asylsøkere i det. Men det skjedde aldri, det har stått tomt til nå. Kommunen svarer bare at de må bo ett sted... Politet kan ikke annet enn å advare oss mot dem, vi kan ikke ha noe ute lenger, oppdaget nå for 10 min at akebrettet til 3 åringen er borte. De kan nemlig spankulre fritt inn i hagen her fra sin hage...
Kommer til å gå til lokalavisen med det...