Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-07, 21:38   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "lov" å pynte treet?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg er litt som Iset - og nyter adventa nesten mer enn julen - i allefall like mye. Romjula er kos på en helt annen måte og jeg er ikke lei juletre og julepynt før 1.nyttårsdag. Da skal alt vekk!

Det er interessant å høre hvordan andre gjør ting og hvorfor de gjør som de gjør, men jeg synes ikke noen skal rakke ned på- eller definere andres opplevelse av jul eller hva som er tradisjon, kos eller ikke kos.

Synes det er litt artig når folk kaller andre "tradisjonsbrytere" eller seg selv "tradisjonsryttere" osv, for juletradisjoner handler da ikke om regler, men om hva man er vant til? Selv følger jeg MINE og min families tradisjoner, så jeg er vel like tradisjonell som alle andre selv om jeg pynter treet midt i desember?