Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 16:07   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser dere på julaften?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Sosisser .

Sossisser var en åpenbaring for Lillegutt forrige jul. Jeg tror aldri han hadde fått noe så godt (eller fint) til middag før.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

det må også være hjemme hos mamma - i en alder av 35 har jeg enda ikke feiret jul noe annet sted, og jeg orker knapt tanken på å ikke være hjemme-hjemme i jula.

Ja, jeg er litt vemodig-spent ved tanken på å ikke være hjemme hos mamma i år. Vi var som nevnt hos oss selv i Oslo den julen Lillegutt var nyfødt, men da var det jo litt unntakstilstand. Å feire jul et annet sted blir rart. Men hyggelig, tror jeg nok.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat