Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-07, 15:15   #9
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En betraktning rundt dette med jule-/adventskalendere

Jeg ble også litt kvalm i går da jeg satt og pakket inn resten. Det er ganske mange store og flotte gaver i kalenderen til Snuppa. Pga lagersalg og gavekort i Bokklubben blir det noen bøker, lydbøker og DVDer i kalenderen. Hun trenger noen nye bøker, og truser også. Samlet sett har jeg ikke brukt så mye penger på kalenderen, men litt blir det jo.

Jeg har funnet noen fine ting. Hun får forkle når vi skal bake kokosmakroner, Luciakjole (hjemmesydd), pepperkakeformer, en fin juletrepynt og julegavelaging. Jeg husker vi fikk fargeblyanter da vi var små, det var stor stas.

Når jeg tenker på hvordan brødrene og søskenbarna feirer jul får jeg en vond smak i munnen. Men jeg har så gode minner om pakkekalender at jeg syns det hører med. Neste år blir det helt klart ikke så fine pakker, tror jeg.