Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 13:21   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ung buktaler er på turné, og en kveld har han en forestilling i en liten by i Trøndelag. Med dukken sittende på fanget, går han gjennom sin vanlige rutine med vitser om dumme blondiner når en blond kvinne på fjerde rak klatrer opp på stolen sin og begynner å rope:

- Jeg har hørt nok av de tåpelige blondine-vitsene dine. Hvordan kan du skjære alle kvinner over en kam på den måten ? Hva har en persons hårfarge med hennes verdi som menneske ? Det er folk som deg som hindrer kvinner som meg fra å bli respektert på jobben og i samfunnet som helhet, og hindrer oss fra å oppnå vårt fulle potensiale, fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskrimere, ikke bare blondiner, men kvinner i det hele tatt, og det i humorens navn!

Buktaleren blir brydd, og begynner å komme med en unnskyldning, men blondinen overdøver ham:

- Legg deg ikke bort i dette her, jeg snakker til den lille fyren som sitter på fanget ditt!

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat