Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 22:12   #96
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg flere signaturer

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg for min del synes faktisk at det hadde vært mer interessant med alderen på den som stiller spørsmål og svarer, jeg .

Nettopp derfor har jeg begge deler. Så når jeg forteller om noe jeg har fått til, eller sagt (eller noe Poden har fått til eller sagt, om det skulle falle seg slik at jeg sa noe om ham innimellom), så kan alle med et raskt blikk sammenligne dette med alderen min og vurdere om det er lynende intelligent eller egentlig sånn passe lavmåls.