Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 20:40   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Jeg har også reservert meg på både hustelefonen og mobiltelefonen, har vært det i flere år (gjorde det igjen senest for et par måneder siden, for sikkerhets skyld), allikevel ringer de jævlene. Vet det er jobben deres, men jeg får spader!

Takk gud for www.telefonterror.no, jeg sjekker alltid opp ukjente numre der, og som regel er det telefonselgere. ALLE (nesten) er listet opp der, selv om de ikke er registrert i telefonkatalogen.