Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 22:37   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Palmeolje i grøter fra HIPP?

Det er snart tid for introdusering av fast føde, og jeg holder på å sjekke innhold i grøter fra HIPP, Småfolk og Nestlé.

Grøttypene som er listet opp på Småfolks nettside inneholder palmeolje. Og det er jo ikke noe å gi små barn!

Av Nestlé sine er det visst bare mais og ris som ikke inneholder palmeolje. (Men jeg prøver uansett så godt jeg kan å holde meg unna Nestle.)

Jeg har vært av den oppfatning at merket HIPP skal være veldig bra. Det var før jeg leste ingrediensene i grøttypene deres.

Maisvellingen inneholder palmeolje. I Havregrøt, Eple- og pæregrøt og Fullkornsgrøt med eple står det bare "vegetabilsk olje". Det er kanskje palmeolje det og?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat