Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 22:19   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fikk du jobben du har i dag?

I januar 06 søkte jeg på en jobb i søsterbedriften der jeg jobber nå. Hørte aldri noe, men i August ringte de meg. De hadde spart på søknaden min og lurt epå om jeg ville komme på jobbintervju til en annen stilling i bedriften.

Jeg hadde da fått jobben jeg definerte som "drømmejobben"; men jeg sa ja - fordi det var bedre lønn og større mulighet for fast.

I denne stillingen ble jeg utleid 40 % stilling. Da året var omme var det nedskjæringer i NAV (dette er attføringsbedrift), så min stilling forsvant. De jeg hadde vært innleid hos et år ønsket å beholde meg, så de ansatte meg og leier meg ut til et annet datterselskap i konsernet (Nå har jeg vært i alle datterselskapene, så jeg har jo fått mye kunnskap egentlig)

Så jeg krysset av for "annet"