Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 12:25   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Og der ble jeg harry, gitt!

..men jeg synger kun karoke i hjemmets lune vrede, ikke ute på byen altså.

Er det jeg som er helt fjern, eller heter det hjemmets lune rede? ()

Forøvrig var Singstar en åpnebaring for meg, som alltid har trodd at jeg synger skjærende falskt. Jeg gjør ikke det!! Jeg banker både mann og venner i Singstar, og har til og med fått noen kommentarer for at jeg har fin stemme. Sånn, deilig skryte litt!

[/quote]

For meg funket det nesten litt motsatt. jeg har egentlig alltid syntes jeg var så flink til å synge, også kommer Singstarskiten og spiller av stemmen min helt snålt.
Men jeg synger likevel jeg da. Jeg er glad i å synge, også forsøker jeg å late som om jeg ikke hørte min egen stemme på det spillet.

Sist redigert av Kirsebær : 22-11-07 kl 12:32.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat