Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?
Tidligere brukte jeg for det meste begrepet på alt jeg syntes var "ukult" om det sier noe. Men etter at en venninne misbruker ordet så til de grader har jeg nesten sluttet å bruke det. Alt hun ikke liker er pr def harry. Ufattelig irriterende. Nå bruker jeg det bare på klare tilfeller, f.eks fake r&r bukser, rullings, sota volvoer osv. Men jeg synes jo harry mennesker er ganske søte jeg da. Vi er innimellom i svinesund på rene shoppingturer og der ser man mange søte harry mennesker. Så kan det jo diskuteres om det er verst og synes de er søte, eller bare harry..
Nå er det jo sikkert noen som mener at jeg er harry, men jeg er selvfølgelig ikke enig. Jeg føler meg ganske stilsikker og urban, noe jeg ser på som en større motsetning til harry enn det snobb er.
Forøvrig er jeg helt på linje med Michayla ang forskjellen på billige matbutikker her og svinesund. Det er jo vitterlig ingen forskjell i det? Jeg handler forøvrig kun på dyrere butikker i norge fordi jeg da legger vekt på utvalg. I sverige kjøper jeg kjøtt osv.
|