Sv: Pinlig for politiet - toppløsplakater
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
De færreste av oss kommer i kontakt med bilmekanikeren som evt. har puppedame hengende på veggen ved verktøy-hyllen sin. Han kan fint skru på bilen din uten at du vet han har gjort det .... Er det en skremmende tanke? At en pubertal mekaniker har gjort en utmerket jobb på bilen din til tross for at han har puppedame ved arbeidsplassen sin?
Nei, nei, det er ikke sånn at det plager meg at en puppeglad bilmekaniker har skrudd på bilen min, men om jeg hadde sett puppeplakater før jeg hadde satt inn bilen min der hadde jeg kanskje ikke valgt det verkstedet. Mest fordi jeg dømmer puppeplakatmennesker som svært unge (uerfarne) mennesker, og ikke vil at de skal skifte styrestag på bilen min.
Man vet gjerne ikke om den flinke mekanikeren har puppedamer på veggen, eller om advokaten har en forkjærlighet for saggebukser og skateboard, men om man vet det på forhånd så får man et helt annet inntryk av vedkommende. Når jeg sier 'man' så mener jeg vel 'jeg'. Jeg skal ikke snakke for alle andre... 
Og jeg mener altså at advokaten godt kan velge å gå i saggebukse og ha et skateboard under armen. Han må bare regne med at det skaper et helt annet inntrykk enn om han går i Bossdress og tar manikyr.