Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-07, 12:06   #303
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva mener du med at det skal være så inderlig feil? Mener du at flertallet skal la være å diskutere med deg fordi du føler at du da har en feil mening? Eller missforstår jeg igjen?

La oss anta at jeg hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget som alfaCharlie i denne tråden. Jeg er rimelig sikker på at det hadde blitt helt andre reaksjoner. Jeg føler, ikke bare en gang, at man synes det er spesielt underholdende (eller kanskje utfordrende? ) at man henger seg opp i mine innlegg, selv om det faktisk er mange av oss som har samme mening i denne tråden.

Hvorfor tar man alt i verste mening? Jeg synes man er rimelig hårsår og selvhøytidelig dersom man tar seg nær av det bildet jeg satte inn (litt sånn alle-feminist-piggene-ut-med-en-gang). Det var et forsøk på ironi, selv-ironi til og med.

Jeg synes ikke denne tråden er spesielt i "FP-ånd" for å tydelig uttrykke hva jeg mener. Det innrømmes plutselig at man ser på møkkaprogrammer som TopModel, og de som gjør det, får gå rimelig glatt igjennom denne debatten. Vi som ikke ser på møkkprogrammer som TopModel, får høre at vi ikke forstår hvilken negativ innvirkningskraft denne tabben av JT har på unge jenter/kvinner.

JT har driti seg ut. Det synes jeg også. Man blåser opp dette på et forum til å bli en stor sak,når det i virkeligheten ikke er det. Altså: Storm i vannglass, eller overdramatisering som jeg valgte å kalle det.

Ja, og i Norge, hvor vi faktisk ikke har noe problem med at mødre ikke ammer, så synes jeg det er andre samfunns-saker som er langt viktigere og langt mer skremmende. Jeg håper man skriver menings-innlegg, og mailer til Bjarne Håkon Hansen vedr. Mullah Krekar-saken også. Det burde man.
[/quote]

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat