Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.
Jeg synes dette er en veldig snill og hyggelig tolkning av deg nolo. 
Først tar hun avstand fra at dette er et problem, og så sier hun at det er ikke annet å vente enn at man hyler opp på et forum fult av dramaqueens med hengepupper. I mine øyne har hun da satt seg selv utenfor den kategorien, og stempler alle som mener noe annet enn henne som ja; dramaqueens med hengepupper.
Jeg ble ikke støtt jeg heller, og det er jo hele poenget. Jeg tror ikke noen ble støtt, bare overrasket over måten hun prøvde å snu diskusjonen på, ved å si at alle andre var misunnelige liksom. For ikke å snakke om fortsettelsen; dette er da ikke noe å bry seg med, det finnes verre ting i verden (Mullah Krekar feks.). Jeg liker ikke når folk gjør slikt. Det finnes finere måter å få frem meningene sine på enn å stemple andre, og å si at det de engasjerer seg ikke er verdt å engasjere seg i fordi det finnes verre ting i verden. Det finnes alltid verre ting i verden. Men jeg forbeholder meg retten til å kunne mene noe om mange ting, og akkurat det som engasjerer meg i øyeblikket.
Jeg tar ikke avstand, jeg mener bare at jeg ikke tror dette utsagnet til Jan Thomas er et problem, eller kommer til å bli et problem.
I og med at jeg selv poster ganske mange innlegg på dette forumet, så vil jeg tro at jeg regner meg selv som en av alle de "dramaqueens med hengepupper" her - jeg kan se det humoristiske i bildet, men det kan tydeligvis ikke alle. Jeg sitter ikke og peker på alle de andre som ikke er som meg, men jeg peker på oss som gruppe.
Jeg synes fortsatt man lager storm i et vannglass ut av denne glippen til JT, og jeg synes fortsatt enkelte overreagerer og overdramatiserer. Det har jo ikke vært et pip om denne saken siden dagen derpå, så det kan ikke ha vært såååå forferdelig, men jøss da, fint at folk gidder engasjere seg i stort og smått.
Jeg forbeholder meg også rette å mene noe om denne debatten, Desembermamma. Jeg takker og tar i mot og får høre at jeg er negativ og kritisk, og gud vet ikke hva, men jeg mener fortsatt det jeg mener. Hvorfor skal det å mene noe annet enn flertallet være så inderlig feil hver eneste gang her inne?