Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Jeg er enig. Jeg mener så absolutt ikke at man må være hjernedød eller idiot for å tro at amming ødelegger pupper.
Det er forskjell på å si at noe som blir sagt er idioti og hjernedødt til å si at de menneskene som tar til seg budskapet verken direkte og bokstavelig eller indirekte blir påvirket er hjernedøde og idioter.
At noen påpeker det faktum at det er graviditeten som forandrer puppene, ikke ammingen er relevant siden det er det som er fakta i motsetning til det Jan Thomas sier. Jeg tror også folk hadde reagert på om han hadde sagt at hun ikke måtte bli gravid. I denne konkrete saken reageres det både på at han har sagt noe slikt til en 17-åring og på det at han sier noe som er fullstendig på jordet.
Det skremmer meg hvis det virkelig skulle være noe i at TV3 kan finne på å gjøre slik planlagt for å få opp seertallene. Det håper jeg virkelig ikke.
Jeg tror definitivt ikke at det er planlagt fra TV3 sin side.
Jeg hadde ikke reagert på samme måte hvis det var en graviditet det var snakk om. Jeg hadde naturligvis ment at kommentaren var tåpelig og overfladisk, men slik er det i JT sin verden - vi snakker perler, rosa puter og jukepels og ansiktskrem. Kommentaren om amming, derimot, er jo ikke riktig.
|