Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-07, 15:31   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Planlagt og planlagt fru blom, jeg har jobbet lenge nok i tv bransjen til å vite at ALL PR er god PR! Jo mer blest i media jo bedre, flere folk benker seg til sofaen for å se hva alt oppstyret handler om osv osv

Selvfølgelig er ikke 7 personer representativt men i motsetning til deg så velger jeg å tro at de fleste 17 åringer ikke er hjernedøde idioter som tar et slikt program for noe annet en det det er.

Som nevnt tidligere tror jeg ikke man må være hjernedød eller idiot for å tro på at ammingen "ødelegger" puppene. Det eksisterer mange myter om akkurat det, så jeg synes det var veldig greit med en reaksjon og en påfølgende avkrefting.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat