Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 23:32   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Jeg har senest i dag spurt en av de ansatte i barnehagen hva knøtt hadde på seg ute. Dette fordi jeg så at det stort sett hang tykke dresser på alle plassene bortsett fra vår og fordi jeg var nesten sikker på at jeg hadde hatt med den tykke dressen til knøtt i forrige uke. Og den ansatte kunne fortelle meg at de hadde hatt på den tynne dressen med tykk ull inni, mens de med tykk dress nesten ikke hadde hatt noe under. Helt greit for meg. Knøtt koser seg ute han, og har nettop sluttet med å gå ut i bare bleia.

Ja, jeg forventer at barnehagens ansatte skal gjøre sitt ytterste for at mitt barn har det bra i barnehagen men om de velger den ufora dressen med tykk ull eller den fora dressen med nesten ingenting under bryr jeg meg ikke så mye om så lenge barne mitt er ca. passe varmt. Jeg forventer også en telefon så fort de oppdager at knøtt har feber eller er syk, klart det. Men jeg setter også pris på at de av og til avventer litt.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat