Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 19:49   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I det kritiske hjørnet i dag ...

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Kan det ikke være at nyhetsankeret er døv og derfor ikke har uttalen?

Ei jeg studerte sammen med i sin tid, var døv. Hun hadde egen tolk som fulgte henne i alle timene og som satt oppe ved siden av foreleser og tolket.
Denne tolken var det noe så utrolig kjent ved, og jo - hun ble også brukt som tolk på tv, ved valgsendinger og som "nyhetsleser."

Altså, i dette tilfellet var det en hørende døvetolk som ble brukt.

Men det er mulig det er annerledes i dag, og jeg har ikke sett denne dama på skjermen på en hel evighet.

Tror også musikken er lagt på i bakgrunnen for at folk ikke skal skvette himmelhøyt, slik i hvertfall jeg gjorde før, når lyden plutselig kommer på igjen etter sendingen.