Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 08:19   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Den dagen disse unge jentene blir gravide, så driter dem vel i hva Jan Thomas har sagt. Disse jentene kommer selvsagt til å oppsøke mammaforumene, og der finner de fort nok ut hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre.

Litt sånn tenker jeg også.
Jeg har vært svært opptatt av og stolt av kroppen min da jeg var yngre, og litt bekymret for hva et svangerskap kunne komme til å gjøre med den.
Den dagen jeg faktisk ble gravid, ble alle slike tanker fort skjøvet i bakgrunnen av den fantastiske følelsen av å være vitne til et lite mirakel.
Og her sitter jeg:
Med 18 kilo ekstra på kroppen i forhold til pre-gravid-form og bryster som er to nummer større og ikke fullt så faste som de engang var - og er i grunnen ikke veldig lei meg for det heller, fordi kroppen min tross alt har gjort det den var ment å gjøre.
Denne tankemåten tror jeg kommer ganske raskt hos de fleste når de først står i den situasjonen.

Ikke en veldig intelligent kommentar av Jan Thomas, nei - men jeg føler det blir litt storm i vannglass her.