Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 10:20   #32
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan blir de gamle i din familie behandlet?

Jeg syns de gamle blir godt tatt vare på i min familie. Bestemor (min farmor) bor sammen med tanta mi og hennes familie i en generasjonsbolig. Hun er i god form, og de har gjensidig hjelp og nytte av å bo i samme hus. De har alltid bodd sammen, siden tanta mi plutselig kom hjem fra Afrika, der hun hadde bodd og jobbet i mange år. Bestemor har et veldig nært forhold til barnebarna sine siden hun alltid har bodd med dem, og kaller dem "ungene våre".

Mormor og morfar bor i huset ved siden av mamma og pappa. De klarer seg heldigvis stort sett selv, men mamma hjelper til med endel ting.

Sambos besteforeldre er døde, men foreldrene hans bor sammen med to av søstrene hans. Og resten av familien er innom omtrent hver dag tror jeg.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat