Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Men det er jo supert. Raushet er flott. 
Sånn generelt pleier jeg å forholde meg til innholdet i en tråd når jeg kommenterer innholdet i en tråd, så da er det jo ikke så rart at jeg ikke oppfattet deg som spesielt raus. I denne tråden.
Ja, det er sant - må korrigere meg selv (igjen... pokker!), for leser nå at du skrev at den holdningen jeg viste i denne tråden ikke var raus.
Det kan jeg jo være enig i - jeg viser ingen rauset med de som klør i rødprikkefingeren.
Trodde også at du karakteriserte det å trekke fram en av egne (ihvertfall i egne øyne...) gode egenskaper som "ovenfra- og ned" - men det du mente, var at jeg hadde en nedlatende holdning overfor "rødprikkerne" (herregud, det har visst blitt en egen rase... ; ) .
Jeg er ikke så sikker på at det å være kritisk til noe er det samme som å være nedlatende - men jeg kan godt skjønne at du mener jeg har vært ufin i ordbruket.
(...men jeg står for hovedbudskapet mitt altså - at jeg synes det er mer enn tilstrekkelig å vise uenighet i tråden. But that's only my humble opinion.)
Ha en fin (fortstt røykfri?) fredagskveld!