Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-07, 09:19   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økologisk mat, skadelig for verdens fattige

Jeg synesvel kanskje at de norske eplene på ICA burde vært økologiske, jeg, da. Også synes jeg at man burde begynne å ta hele Norge i bruk igjen (det er altfor mye dyrkbar jord som ligger brakk), gjøre det mer attraktivt å være bonde, gi bonden en større del av prisen vi betaler for mat i butikken, belønne dem som vil drive økologisk mye mer (det krever mer arbeid i form av luking og sånn) og forske frem gode metoder og planteslag som gir bra avling også i Norge uten kunstgjødsel og sprøyting.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat