Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 21:01   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnesikring; unntak fra loven?

Det er samme bilsikringsregler i drosje som i vanlige biler.

Da vi tok taxi i Oslo i sommer og drasset med begge bilsetene spurte sjåføren om vi ikke skulle legge dem baki, for ungene hadde jo ikke behov for dem i hans bil. Jeg spurte om han hadde lov til å kjøre uten hvorpå han svarte at "alle gjør det". Jeg monterte setene og da han suste avgårde i 100 km i timen i 70-sona tenke jeg mitt om sikkerheten ellers når barn blir transportert i akkurat den bilen.

Det var jo en kampanje blant drosjesjåførene for noen år siden om bilbeltebruk. De fikk ikke dispensasjon. Det å få dispensasjon er mye vanskeligere nå enn det var bare for noen år siden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat