Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 11:40   #56
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Helt forferdelig. Men Ticket to heaven er et veldig bra navn, syns jeg.

Jeg syns Yade (den nye sjokoladen) har et dumt stavet navn (kunne den ikke hett Jade?) og stygg innpakning som ikke kommuniserer noe eksklusivt. Når man i tillegg hører den grusomme sangen: "Det er derfor vi har lææget Jææææde!" så skal man like sjokoladen ekstremt godt for å kjøpe den.

Innpakningen stinker. Da jeg så den i butikkhylla trodde jeg de hadde funnet et restelager fra 80-tallet som de la ut på tilbud.
Men er det feil av meg å gå rundt og synge på den sangen? "Det som gjør deg gla' kan ikke skade. Hm-hm derfor vi har laget Yade." Jeg synes den er dritdårlig, men den fester seg likevel. Som Maxbo (eller er det Byggmaker?) sin: "Hey-heeeyyyy. We have a brand new floor!"

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Familiedeig.

Jeg ser alltid for meg mor, far og barn som forsvinner ned i kjøttkverna.

Da jeg var liten sa pappa alltid at det var en hel bondegård inni bondepølsene. Med bonde, bondekone, barn og ku og alt. Han måtte imidlertid dementere da jeg begynte å strigråte av at søsteren min likevel spiste.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat