Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-07, 11:20   #70
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Furumøbler skriker etter fornyelse

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Kasia: Ja, jeg blir forbauset over at damer i 20-30 årene fremdeles liker furumøblene sine fra begynnelsen av 90-tallet. Jeg hadde blitt forbauset om de fremdeles likte klærne de hadde den gang også.

Da er du vel kanskje mer opptatt av ytre ting enn funksjonalitet og det er jo greit. Det er jeg også i mange tilfeller. Det er ikke sikkert de syns de gamle møblene er dødslekre selv om de ikke prioriterer å bytte ut fullt brukbare ting.

Du skrev du ble forbauset over at noen fortsatt holdt ut med furumøblene - som forøvrig ble solgt i stor skala til langt ut på 90-tallet - mulig jeg leste deg feil siden du nå modererte deg til at du ble forbauset over at damer i 20-30 årene liker møblene sine fra begynnelsen av 90-tallet. Siden damer i den alderen var i tenårene i begynnelsen av 90-tallet, så ville jeg også blitt forbauset om de fortsatt hadde møblene fra pikerommet. For meg ville det begrenset seg til en seng og en ødelagt pult i finer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat