Tråd: Smartphone
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-07, 20:31   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smartphone

Jeg må bare si at HTC scorer høyt på alle tester av businesstelefoner. Kan du kan velge fra øverste hylle er HTC TyTN II et godt valg Men den er dyr. Det er riktig at HTC har hatt endel barnesykdommer, men jeg vil påstå at de nyere modellene ikke har det lenger.

Grunnen til at jeg ville valgt HTC nå er at den er kompatibel med flere databærere. Deriblandt HSDPA som er på full fart inn.

Nokia E65 er en god, kompakt og funksjonell som dekker godt inn. Denne har dog ikke HSDPA, men 3G (UMTS) og EDGE. Jeg opplevde at nettleseren hang og måtte omstartes litt for ofte, men bortsett fra det en god telefon.

HSDPA som er ca 10 ganger kjappere enn 3G synes jeg en ny businesstelefon bør ha. Jeg ser i spåkula at det om et års tid ikke vil være en businesstelefon på markedet som kommer uten støtte for det

emm er ikke aktiv   Svar med sitat