Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 20:08   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å ta vare på tingene dine?

Jeg gjør ingenting. Jeg er rett og slett ... lat?

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Jeg er flink til å ta vare på tingene mine. Rett og slett for at jeg er litt materalistisk anlagt!

OK, så de som gjør det er materalister, da gjør jo dette meg til en anit-materalist og slettes ikke lat.

Jeg er faktisk lite interessert i ting - og så dårlig som jeg steller med dem er det kanskje like bra. Det er i tillegg ørti-førti ting jeg heller ikke gjør: Olje kjøkkenbenken, rime av fryseren, vanne plantene (dobbelt ), bedrive flekkfjerning, ha flere gardinsett en ett etc.