Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 16:02   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor skal vi reise?

Ja, jeg kan virkelig tenke meg å dra til Zanzibar! Nå kan jo en av grunnene være at jeg kjenner en som bor der og vet at jeg kan få litt privat sightseeing og tips, men det virker fantastisk!

Helsevesenet er visst ikke det beste men:

Sitat:

Pa Zanzibar inget bra. Man kan flyga ambulansflyg till Dar es Salaam eller Nairobi om det verkligen skulle bli allvarligt, sa man ska se till att vara forsakrad.

For min egen del så er det selvsagt viktig med helsevesenet, om det ikke er så alvorlige ting så finnes det sikkert alltid en lege som løser det også (jeg har privat lege med meg). Vi vurderer fortsatt Zanzibar.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat