Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 11:26   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker også veldig godt min første bok. Jeg lærte ikke å lese før jeg begynte på skolen, og da jeg såvidt hadde knekket koden så stavet jeg meg igjennom en DBB-bok som het "Katten Jaums forunderlige reise". Jeg husker ikke helt hva den handlet om, men jeg husker at jeg syns det var vanskelig . Årsaken til at dette var den boken jeg valgte å lese aller først var at min for evig største helt - pappa - leste den aller først han også.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat