Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 11:21   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din aller første bok!!

Er det noen som husker sin første bok??

Det gjør jeg! jeg husker det som om det var i går, fordi det gjorde slik inntrykk på meg!

Jeg kunne lese ganske tidlig(4 år) men leste da kun tegneserier ol.
Etterhvert gikk det over til Tuppen og Lillemorbladene, et avsnitt her og der i en eventyrbok osv... Så var det julaften i da jeg gikk i 1.klasse, og gavene ble åpnet med STOR begeistring!(slik de gjør den dag i dag)....
Da jeg åpnet gaven fra min bestefar, og det ramlet ut en bok med masse flotte farger og ei søt lita, lyshåret jente foran, ble jeg kjempeglad. GULLTOPP!! jeg hadde lyst til å lese den med en gang, helt til jeg så at det ikke var bilder i den... SÅååå skuffet!
Boken ble liggende i tre-fire dager, mens jeg skulte bort på den. Så åpnet jeg den, og begynte å lese... En hel ny verden ble åpenbart for meg. mens jeg leste så jeg historien som en film inne i hodet mitt, og var fra den boken HEKTA.

Jeg har fremdeles denne bokes liggende, og kan få tårer i øynene når jeg sitter med den i fanget.

Husker du din første bok???