Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-07, 16:58   #115
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.943
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ord liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Eg liker ikkje "jeg","meg" og "ikke" når det kjem ut av munnen på en voksen fana gut Det klinger grusomt ut i mine øyre.
Voksne menn som skal være så pene i språket at du forventar nesten at dei går i kledd kjole og brukar sminke! Det er ekkelt det!

Her må jeg få lov til å protestere. Jeg, meg og ikke er da den naturlige dialekten til de fleste som kommer fra Fana. Skal de som snakker såkalt "pent" måtte legge om dialekten sin, mens andre alltid skal få forsvare sin?

Ellers tar jeg, som alle bergensere, med meg barnene på hytten, men jeg gjør det i helgen altså, ikke i weekenden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat