Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-07, 18:52   #63
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din absolutte julefilm?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.


En som jeg hadde likt gikk i jula er "skrekk og gru", er det det den heter? Den som har den fine sangen,"momy is home, now you can open the door".. Den var den første jeg tenkte på som jul, men den går vel ikke i jula?

Grimm og Gru tror jeg den heter. Den pleide vel å gå i romjulen, gjorde den ikke? Jeg så den for et par år siden, da sendte Nrk den etter gjentatte oppfordringer fra publikum. Da tror jeg den gikk 2. juledag.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat