Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-07, 02:15   #41
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å feire jul med venner?

Jeg bor langt unna min familie. For to år siden hadde jeg besøk av en venninne som er enslig mor og uten famile på julaften. Mor og sønn var her til et stykke utpå natt. Det var også en kompis som jobbet i julen, og hvis kone hadde dratt til Raufoss for å feire jul med sin familie slik at han ble alene. I tillegg kom min såkalte særboer på besøk etter han var ferdig med sin senkveldsvakt. (Den slutter klokken 24.00).
En veldig hyggelig aften. For oss som er en liten familie i dag, hvor jeg har vokst opp i en veldig stor familie hvor vi ofte var femten mennesker på julaften, syns jeg det er deilig å få venner på besøk. Har alltid hatt noen som ikke har så mange på julemiddag.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat