Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-07, 20:15   #13
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdag og dyr

Når vi har barnebursdag her får hunden et ørlite ferieopphold hos besteforeldrene. Jeg ønsker ikke at vår 9 år gamle hund skal bli kost og klappet med av 12 barn i fri flyt. Hun er vant med barn og tålmodigheten selv, men 12 løpende og skrikende barn på en gang vil jeg ikke utsette henne for.

Jeg forventer at hvis noen av våre besøkende er veldig allergiske så sjekker de på forhånd om vi har dyr (hund) og evt om vi skal servere noe den allergiske ikke tåler. Jeg føler ikke det er mitt ansvar å sjekke om alle gjestene tåler hund, melk, mel, egg og andre ting de komme borti mens de er her. Får jeg beskjed i forkant tar jeg gjerne de nødvendige forhåndsregler.
På samme måte ga jeg alltid beskjed til foreldrene når Poden var borte på besøk at de ikke måtte servere han rått/konsentrert egg da han var allergisk mot dette.

Og - er man veldig allergisk og ikke vet helt sikkert at de man skal til er klar over problemet og har tatt alle forhåndsregler - ta ALLTID med medisin

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat