Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-07, 19:08   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag og dyr

Om man vet på forhånd at en av gjestene er allergisk - f.eks. mot hund, syns jeg det burde være en selvfølge å fjerne hunden under besøket. Jeg syns også at hunden bør få være ute eller på et annet rom dersom det blir opplyst i etterkant at en av gjestene er allergisk.

Men, jeg syns det bør være foreldrene/den enkelte vedkommende sitt ansvar å gi beskjed om en evt. allergi.

Jeg tror ikke jeg hadde reagert om hunden var blant barna i et selskap, dersom det var en hund som var vant til barn fra før. Dette har sikkert noe med at jeg er vant til hunder og ikke tenker over at de er rundt oss. Jeg syns likevel at dersom et av barna viser redsel for dyret, bør dyret tas ut i et annet rom.

(F.eks. passet vi alltid på at kattene våre var ute når vi fikk besøk av ei lita jente i familien som hadde fullstendig kattefobi. Hun stivnet av skrekk, stakkar, bare hun så dyret.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat