Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 18:46   #24
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på julegaver til foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg prøver å gi omtrent like store gaver som det vi får. Jeg er en voksen dame som tjener penger, og føler meg ikke vel med å få dyre gaver av foreldrene mine og gi småtteri tilbake.

(Men foreldrene våre bruker jo mer penger på gaver til familien vår totalt, siden jeg har fire barn).

Sånn føler jeg det også.

forøvrig kan summen på gavene variere veldig fra år til år. Jeg er mer opptatt av å finne en gave som passer enn at det skal være noe til en spesiell pris.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat