Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-07, 11:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Nå spammer vi skravlesiden med julesnakk helt til admin tar til vettet!

Men jeg lurer faktisk på hvor man får kjøpt julebrus uten sukker, for jeg har lett og lett. Husker Coca Cola hadde en i forfjor, Simba. Den smakte HELT likt vanlig rød (ja for her på Vestlandet er julebrusen rød, tenk) julebrus. Året etter fant jeg den ingen steder, noen nevnte at den hadde blitt utsolgt lenge før desember.

Noen som vet? Jeg tåler ikke sukker så godt nemlig, og julen er ikke ekte jul uten julebrus. Kanskje noen kan skrive i denne tråden om og hvor de finner den etterhvert? Så blir Iset et veldig lykkelig menneske.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat