Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 22:48   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettere forarget

Min kjære klarte å bulke døra på en bil i november i fjor. Dette var på parkeringsplassen til Storebror sin barnehage, så vi fikk lett tak i eier. Vi fylte ut skadeskjema og sendte til forsikringsselskapet.

Ikke lenge etter fikk vi brev tilbake om at de skulle foreta en takstvurdering, og så ville vi høre nærmere fra dem om det lønte seg for oss å ta det via forsikringen eller om vi kom best ut av det om vi tok det utenom.

Dette syns jeg var en veldig ryddig måte å gjøre det på.

Dersom det var en villt fremmed som kjørte i meg, noe jeg har opplevd to ganger, så syns jeg det er mest ryddig å ta oppgjøret via forsikringsselskap, selv om jeg i begge tilfellene fikk både navn og telefonnummer. (Han ene humret litt, ikke mye sjans for at han kunne lure seg unna, da det viste seg han bodde rett nedi gata for oss.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat