Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 16:37   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettere forarget

Det kan jo hende at eieren finner det trygt å ha fylt ut skademeldingen. Når du møter ham/henne kan du kanskje si at du gjerne vil dekke dette sjøl, forklare hvorfor å høre om det er greit at de kun beholder skademeldingen som "sikkerhet" inntil skaden er gjort opp?
Hvis du forklarer hvorfor, er det godt mulig at de aksepterer det. Jeg ser for meg at jeg ville vært betenkt med å få bilen reparert på verksted uten å ha skademeldingen signert sjøl, men jeg kunne gjerne tatt oppgjøret uten å kople inn forsikringen.

Håper det ordner seg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat