Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-07, 13:07   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier og i vennene dine også. Selv om det kanskje ikke blir sånn at de flytter ut på landet og begynner å dyrke grønnsaker så tror jeg nok at det er sannsynlig at de ønsker å gjøre ting annerledes enn hva de ser for seg.

De har jo rett i at barnet kommer til å være glad i nannyen og alt slikt men jeg tror de undervurderer hvor fysisk og psykisk avhengig man blir av å være sammen med barnet sitt, og hvor villig man blir til å gjøre om på jobbelivet for å få det til. At jeg kan få fysisk abstinens når jeg ikke har sett sønnen min på hele dagen kom ganske så uventet på meg ihvertfall.