Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?
Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.
Jeg tror det er en god del rasister ja.
Min datters bestevenninne er fra Afrika. det synes jeg er helt ok. Ei koselig jente som er her veldig mye, Hun blir som en ekstra datter i huset. men jeg må si at i et forhold så ville jeg vært skeptisk. på grunn av kulturforskjeller og religion. er jeg rasist som innrømmer det ?
Men så traff min datter en gutt som hun også ble god venn med da, på nippet til å bli kjærester, jeg dømte han ikke på forhånd, ville gjerne bli kjent med han, og han virker koselig nok han. han har vært her flere ganger, jeg har hentet han, han har overnattet her og jeg har kjørt han hjem igjen. men de har selv funnet ut at det var litt store forskjeller mellom dem til at de kan bli kjærester, så de er bare venner.
Min mor var veldig skeptisk til at jeg ble sammen med en afrikaner, det syns jeg forsåvidt er greit nok, jeg syns det hadde vært værre om hun pga at han var afrikaner ikke var villig til å gi han og forholdet vårt en sjanse, da ville jeg kalt henne rasist. Men nå godtar hun det og har et godt forhold til ham, ofte handler det bare om å bli kjent med vedkommende og stole på at man klarer å ta en fornuftig avgjørelse....
|