Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-07, 19:01   #166
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor viktig er det egentlig å skrive korrekt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg foretrekker definitivt innhold fremfor form når vi snakker om hvordan folk fremstår i RL. Jeg liker primært folk som har noe interessant og/eller morsomt å bidra med, som er smarte og innsiktsfulle og som sier ting jeg ikke nødvendigvis har tenkt på selv. Om de er sjarmerende og livlige eller "stilletiende mus" spiller mindre rolle for meg, men dersom valget er mellom en blid og livlig og uttrykksfull person som bare sier selvfølgeligheter (om enn legger dem frem på en overbevisende måte), eller en sur og mutt og innesluttet person med interessante tanker, vil jeg alltid velge den siste. Og jeg kjenner til en god del eksempler på begge typer. (Jeg har absolutt ikke noe mot folk som er pratsomme og sjarmerende og uttrykksfulle og alt det der, selvsagt; flere av de beste vennene mine faller i den kategorien.)

Og jeg skal ikke påstå at skriftspråket til noen ene og alene gjør det mulig å avgjøre om de har en interessant personlighet, men etter en god del år på nettet føler jeg meg ganske trygg på at det er svært stor overlapp mellom folk jeg liker den skriftlige uttrykksformen til, og folk det viser seg at jeg liker i RL.

Jammen var det enda et innlegg jeg bare kunne signere helhjertet.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat