Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 20:52   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Helst ikke. Min forrige blender ble ødelagt da jeg vasket den i oppvaskmaskinen hver dag. Taggene under ble mykere og til slutt knakk de gradvis. Går jo ikke an å skru plastdelen av heller, gjør det??

Jeg tør ikke vaske den nye i oppvaskmaskinen, så med en gang jeg har brukt den, skyller jeg den i varmt vann, har i zalo og fyller opp med kokvarmt vann og lar den stå til jeg kommer hjem fra jobb. Da skyller jeg den og tørker den. Ikke stress i det hele tatt, egentlig.