Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 13:14   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsinstruktører må passe munnen sin! (VG)

Jeg leste artikkelen i går, og synes dette er en svært viktig diskusjon å ta på treningssentrene, men også i media og generelt i samunnet. Det er bare å se på forsiden av ukebladene hvor trening og slanking framstilles som to sider av samme sak, og hvor ordlyden henvender seg til alle lesere; "Bli kvitt fem kilo på fem uker!" Jeg har kun vært et par ganger på fellestreningstimer på treningssenter, så jeg har ikke mye erfaring på området. Men jeg har kjøpt mange treningsdvd´r fra USA, og fokuset i hva de snakker om under treningen og tittelen på dvd´n er ofte vektrelatert. Slikt gir etter min mening ikke en oppfordring til genuin treningsglede og fokus på helsegevinst fysisk og psykisk, noe som etter min mening er mest motiverende hvis man har et langtidsperspektiv på det.