Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 19:08   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du GPS i bilen? Tenk da på dette!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ofte tar de seg ikke tid å rote rundt for å finne det. De knuser ruten, strekker inn en hånd og tar GPSen. Dette er et reellt problem i f.eks. USA.

Og derfor lar vil aldri noen verdisaker ligge i bilen. Ikke engang småpenger, man vet aldri når narkiser trenger penger og smeller inn ruten. TomTomen tas alltid med ut av bilen.

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

I dag kjørte jeg minst 14km for langt fordi den dumme GPSen er helt umulig å fatte på motorveiene. (Og fordi jeg insisterer på å ta til høyre selv om damen sier "Keep left" )Tilslutt var jeg tilbake der jeg startet, og valgte å kjøre på instint og hukommelse i stedet (tok inn 3 minutter på ruten mens jeg kjørte ..)
TomTom klarer ikke alltid å finne raskeste rute, nei ...

Been there, done that.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat