Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 20:29   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.877
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fryser uten strøm

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning

Jeg trodde nemlig overskriften "Fryser uten strøm" betød at du satt og frøs fordi dere var uten strøm, og skulle til å komme med gode forslag om stearinlys, varm kjæreste og stort ullpledd.

Jo, jeg ser i grunnen at det kunne være en mulig tolkning. Dessverre kommer jo ikke tonemforskjeller fram i skrift.

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg lurer mest på hvorfor du har masse morsmelk i en fryser på jobben?

Det skyldes at den er produsert på jobben, i alle fall pumpet ut der. Jeg kjører brystpumpa på kontoret hver dag, bak låst dør. hvordan det har gått med melka, vet jeg i grunnen ikke, men jeg tok sjansen på å la den bli liggende.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat