Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 20:49   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.888
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Weeee!
Ikke ofte man kan bable i vei om fotball på et forum som dette.

Jeg er lokalpatriot og har Odd i mitt hjerte i den hjemlige fotballen. (det heter ikke Odd Grenland for "årntlige" supportere, altså) Vi bodde en lang stund tre minutter fra Stadion og jeg har vært på min del av hjemmekampene.
Jeg har en mann som hater fotball, så jeg og ungene drar alene.

I den store verden er det Everton som gjelder for meg. Har vært supporter siden jeg var fem år og har fulgt dem i tykt og tynt siden det. (mest i tynt, når sant skal sies)

I min ungdom var Brian Laudrup den store helten, så jeg har også vært Fiorentina-supporter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat